^^ ИÍLGŰИ МAЯMAЯA ^^ : CANIM SIKINTI SINIRI

24 Ağustos 2007

CANIM SIKINTI SINIRI


CANIM SIKINTI SINIRI

Aydinlikta kohneligi belirginlesen ve kentte ve konutta hicbir sey neyse ben oyum. Oylesine bagsiz ve yegniyim ki bu hafifligin siddetinin bedelini bir gun oderim diye dusunuyorum. Sanki varolus beni cezalandirmak ister gibi; yogunlugundan bana dusen payini benden geri alarak bu yogunluga, olur olmadik herkese ve her seye fazlasiyla katlayarak sunuyor.Ulkem yok, cinsim yok, soyum yok, irkim yok; ve bunlara mal ettirici biricik guc, inancim yok. Hiclik tanrisinin kayrasiyla kutsanmis ben yalnizca buna inanabilirim, ben. Yere goge zamana denize kayalara ve kuslara da dokunan ayni tanri deðil mi? Bu kutla tanrinin yonetkenliginde, olmayan ellerimle bir yok-tanri’yi tutuyor ve olcuyorum yoklugun agirligini.Kefe’lerinden birine onun oylumu pekâlâ sigiyor, digerine duygular, duyumlar ve dusunceler yigiliyor, iste yetkin esitlik…her gun her gece bu esitligin bilgisiyle geciyor.Bir eskiciden satin alinmis bu teraziyi birgun baþka bir eskiciye verecegim, o gun, tozanlarim her bir yana dagilip topragin suyun olumsuzlugune eklemlenecekler ve ben ozgurlesecegim.

 
Image Hosted by ImageShack.us