^^ ИÍLGŰИ МAЯMAЯA ^^ : MAL DI LUNA / NİLGUN MARMARA

22 Eylül 2007

MAL DI LUNA / NİLGUN MARMARA

"...
üsümüsüm... /Düşlerimin uzeri açikti, bendim,
...
Ellerimin soguklugu hep bir kalabalikta ..." Nilgun Marmara

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Sisyphos

MAL DI LUNA *
______________________-Kadirgalar yokusundan
______________________ inerek geldim, Dev Hanim
______________________ beni gulunuze alir misiniz?-

Bitimsiz bir kan tadiydi kutlanan;
Çarpik bir baharda
___________ uzay degmisti bana,
Aşk sakati kadinlar zorlukla
sürükleniyordu izlerken ben onlari
sokaklarda, genis bir duvara rastladi yüzüm
ve gozlerim basimda dagildilar.

Bir elma bekleyisinde avlu kilmistik, çölü , ötede
Ay kamarasinda carpisti kristal kafataslari ,
kanadi
bulutlar
bulusunca...

[...]

- Dilenirken kulrengi esiklerde
hangi kök anladi dilegini
boyle ay gelgitinde yalpalayacaksin
________________ dediler -

Kimse kiyamazken size,
Ah, Samurai yuzlu yengecler, cogalirken siz
_______________ Japon denizlerinde,
tanriciklar, cilginlarca uzuyor tirnaklarim
Yiter kutsallik korkusuyla kesemiyorum;
Aciklayin, aciklayin haydi herseyi,
Vurun baltayi bileklerime!

Düstük
____ ürkek bir tirmanisla geriye
____ bir mirilti uzaya kaptirildi


Mart,86- Subat,87
Daktiloya Cekilmis SİİRLER

* "Mal Di Luna" (Moonsickness)
* The melody from "Mal Di Luna" (Moonsickness) - from Beethoven's Moonlight Sonata

 
Image Hosted by ImageShack.us